2e lijns Helpdeskmedewerker

Ben jij de gekwalificeerde medewerker Servicedesk 2e lijns die het team van Lancom komt versterken?

0-2 jaar
3+ jaar
Administratief
Fulltime
ICT
Klantcontact
Lancom
Zuid-Holland

Als 2e lijns helpdeskmedewerker speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze klanten en het oplossen van complexere IT-vraagstukken. Je bent de schakel tussen de eerste lijn en de 3e lijns escalaties, en je zorgt ervoor dat tickets tijdig en volgens afspraak worden afgehandeld. Met jouw technische kennis en klantgerichte instelling draag je bij aan het behalen van onze SLA’s en het optimaliseren van onze beheersprocessen.

Solliciteren

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Lancom op zoek naar versterking!

Over Lancom

Lancom is een bedrijf om trots op te zijn. We zijn trots op onze bijzondere klanten, waarmee we vaak al een lange relatie hebben. En we zijn trots op ons team van enthousiaste medewerkers. Die streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening.

Lancom is al vanaf 1995 actief in de immer dynamische ICT-wereld. Vanuit Rotterdam ontzorgen wij onze klanten op ICT-gebied en streven naar 100% klanttevredenheid

We zijn trots op onze klanten, ons team en op wat we elke dag doen, niet alleen vandaag, maar ook morgen en in de toekomst.

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?
Als 2e lijns helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor:

  • Een bijdrage leveren aan het behalen van SLA’s die Lancom met klanten heeft afgesloten.
  • Het bewaken van reactieve en proactieve tickets.
  • Gebruikers telefonisch te woord staan en ondersteunen.
  • Tickets oplossen en gebruikersondersteuning bieden.
  • Prioriteit van tickets bewaken en afhandelen volgens SLA.
  • Tickets en uren administratief verwerken en afhandelen.
  • 3e lijns escalaties oplossen volgens de procedure.
  • Bijdragen aan het verbeteren van beheersprocessen.

Het profiel dat hierbij hoort is volgens ons:

• minimaal MBO of HBO niveau
• MCSE niveau
• Cisco CCNA
• basiskennis van VMware
• basiskennis van server based computing
• basiskennis van Switching
• werkplek OS Windows en Apple
• goede kennis van HP en Apple hardware en software

Wat bieden wij?

• een baan bij een van de leukste ICT bedrijven van Nederland
• een uitdagende functie waar ruimte is voor zelfontwikkeling
• een marktconform salaris
• een voltijdbaan op basis van 40 uur
• een mooie werkplek op een prachtige locatie
• een gezellige werksfeer met veel humor, lekkere lunches én een vrijdagmiddagborrel

Soort dienstverband: Fulltime

Salaris: €2.700,00 – €3.500,00 per maand

Aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Werkschema:

  • ma-vr

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Algemeen Directeur

Peter Vorstenbos

Algemeen Directeur

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx