ICT medewerker

Ben jij de ICT medewerker die wij zoeken?

0-2 jaar
3+ jaar
Fulltime
Gelderland
ICT
Klantcontact

Hoe ziet jouw werk eruit? In deze veelzijdige, technische, support functie heb je een belangrijke rol, om de kwaliteit van dienstverlening op een hoog niveau te houden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klant contactpersonen en gebruikers. Je werk bestaat voornamelijk uit het ondersteunen van klanten door vragen te beantwoorden en storingen op te lossen. […]

Solliciteren

Hoe ziet jouw werk eruit?

In deze veelzijdige, technische, support functie heb je een belangrijke rol, om de kwaliteit van dienstverlening op een hoog niveau te houden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klant contactpersonen en gebruikers. Je werk bestaat voornamelijk uit het ondersteunen van klanten door vragen te beantwoorden en storingen op te lossen. Om dit goed te kunnen doen treed je uit je comfort zone en werk je nauw samen met klanten,leveranciers, derde partijen en collega’s. Efficiency is een belangrijk aandachtspunt in jouw werk. In dat kader draag je proactief bij aan de automatisering van support werkzaamheden en het verbeteren van “customerexperience”. Daarnaast staat informatiebeveiliging hoog bij jou in het vaandel en ben je scherp op optredende security issues. Om bij te kunnen dragen aan efficiency verbeteringen neem je samen met collega’s deel aan tijdelijke en permanente verander en R&D teams. Het voornaamste doel hierbij is een verschuiving te bewerkstelligen van repeterende werkzaamheden naar meer technisch inhoudelijke werkzaamheden. Om de technische werkzaamheden te kunnen uitvoeren heb je een brede kennis van ICT infrastructuur oplossingen uit het Tweeweg IT portfolio. Je bent het professionele, klantgerichte, aanspreekpunt voor Tweeweg IT dienstverlening!

Wat zijn jouw taken?

  • Het in de 1ste lijn telefonisch bereikbaar zijn voor interne externe klanten.
  • Het afhandelen van service requests en oplossen van storingen.
  • Het signaleren van onderliggende structurele problemen, deze vastleggen in Problem
  • tickets en in overleg toewijzen aan IT Engineers of IT Consultants.
  • Het uitrollen van werkplekken en zorgdragen voor tijdige levering.
  • Het indien noodzakelijk en in overleg leveren van support op locatie van de klant.
  • Het indien noodzakelijk en in overleg meewerken bij de uitvoering van projecttaken in
  • interne en externe projecten..

Wat worden jouw verantwoordelijkheden?

Het Uitvoeren van Support dienstverlening binnen afgesproken interne en externe SLA normen, met focus op klanttevredenheid door professioneel en klantgericht handelen. Streven naar efficiency via initiatieven en verbetervoorstellen. Documenteren van IT infrastructuren en registreren van voortgangsinformatie. Tijdig signaleren en actie ondernemen bij structurele problemen, incidenten, calamiteiten en security incidenten.

Dit vragen wij

  • Minimaal MBO-4 niveau door opleiding of werkervaring.
  • Brede kennis van en inzicht in onderlinge afhankelijkheden tussen ICT infrastructuurcomponenten.
  • Je kunt goed luisteren, hebt een goed analytisch vermogen en weet door de juiste vragen te stellen snel tot een goede oplossingsrichting te komen.
  • Je bent niet bang uit je comfortzone te treden en oplossingen te zoeken in gebieden, waar je nog weinig kennis van en ervaring in hebt.
  • Je bent in staat risico’s van je handelen in te schatten en weet in te schatten wanneer je hulp moet zoeken bij collega’s.

Je bezit de volgende competenties:

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste kandidaat met uitstekende communicatieve vaardigheden, een oplossings- en resultaatgerichte mindset en een hoog niveau van professionaliteit en vakmanschap. De ideale kandidaat is zorgvuldig en kwaliteitsgericht, kan goed samenwerken in teamverband en neemt graag initiatief. Evolutie en leervermogen zijn essentieel, evenals het vermogen om te plannen en organiseren. Betrouwbaarheid en integriteit zijn kernwaarden die wij hoog in het vaandel dragen. Als jij jezelf herkent in deze eigenschappen en je wilt bijdragen aan een dynamische en innovatieve werkomgeving, dan nodigen wij je uit om te solliciteren op deze vacature.

Dit bieden wij

  • Een prima marktconform salaris
  • Groei- en opleidingsmogelijkheden
  • Een leuk en vaardig team
  • Uitdagende klanten
  • De kans om mee te bouwen aan een organisatie in ontwikkeling

Soort dienstverband: Fulltime

Salaris: €2.500,00 – €2.850,00 per maand

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Overuren uitbetaald
  • Vakantiegeld

Taal: Nederlands (Vereist)

Werklocatie: Fysiek

Over Tweeweg IT

Om ervoor te zorgen dat jouw kantoorautomatisering op rolletjes loopt, leveren en onderhouden wij veilige IT omgevingen op maat. In de Cloud of op locatie. Wij zijn gespecialiseerd in Cloud, Security, Managed Services en Back-up & Storage. Rondom deze deelgebieden hebben wij oplossingen samengesteld waarin wij onze eigen dienstverlening combineren met standaard producten van marktleiders in de IT, zoals Microsoft, Veeam, HP, en VMware.

Vragen?
Bel of mail gerust.

+3112345678
Manager Operations

Liesbeth van der Woude

Manager Operations

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx