Hoe ziet jouw werk eruit?
De vacature van support/ servicedesk medewerker daagt je uit om..
support te geven aan onze klanten via de telefoon en diverse remote tools. Je geeft ondersteuning aan onze relaties op eerste- en tweedelijns niveau. We garanderen je dat niet één dag aan de servicedesk hetzelfde is, want we hebben veel verschillende klanten, dat betekent; veel verschillende netwerken en systemen, verschillende personen en verschillende vragen! Kortom; een gevarieerde functie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in een dynamisch bedrijf waar persoonlijke aandacht voor de medewerkers hoog in het vaandel staat!
Wat bieden wij jou?
Werken bij de Net4IT betekent werken bij een organisatie waar presteren en gezelligheid prima samengaan. We hechten waarde om de mens achter de persoon te leren kennen. Daarom hebben wij verschillende leuke activiteiten waarbij jij jouw collega’s nog beter leert kennen, en zij jou. Daarnaast krijg je alle vrijheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien naar nieuwe uitdagingen. Daarnaast bieden we:
- Een salaris dat wordt afgestemd op jouw leeftijd en ervaring;
- Uitstekende pensioenregeling;
- Volop training- en studiemogelijkheden;
- Mogelijkheid om door te groeien binnen de organisatie;
- Een moderne werkplek;
- Een ambitieus team met leuke collega’s;
- De leukste uitjes en wekelijkse vrijdagmiddagborrels.
Soort dienstverband: Fulltime, vaste baan
Salaris: €2.000 – €3.000 per maand
Werkschema:
- ma-vr
- Dagdienst
Wat biedt jij ons?
- Tenminste MBO+ werk- en denkniveau;
- Een afgeronde relevante ICT mbo opleiding op niveau 3 of 4;
- Minimaal 1 jaar ervaring als servicedesk/ support medewerker;
- Uitstekende luister- en communicatievaardigheden;
- Een proactieve en servicegerichte houding;
- Het vermogen om je hoofd koel te houden en adequaat te acteren bij calamiteiten.
Over Net4IT
Wij zijn Net4IT, non-nonsense, nuchter, gewoon goed in ICT. Wij leveren ICT producten en diensten aan bedrijven in het MKB. Hierbij moet je denken aan het beheer van ICT-systemen en gebruikersondersteuning tot en met advies, aanschaf en implementatie van ICT, VoIP en Cloud oplossingen. Ons motto zegt alles over hoe wij onze diensten willen leveren, wij willen onze klanten keer op keer verbaasd laten zijn over de kwaliteit en betrokkenheid van onze dienstverlening.

Peter Vorstenbos
Operationeel manager