3e lijns Supportmedewerker

Ben jij de 3e lijns Supportmedewerker die wij zoeken?

2-5 jaar
Fulltime
ICT
Klantcontact
Lancom
Techniek
Zuid-Holland

Als 3e lijns Supportmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het oplossen van de complexere technische vraagstukken die niet door de 1e en 2e lijn kunnen worden opgelost. Je bent de specialist die diepgaande technische kennis heeft van de systemen en applicaties die wij ondersteunen.

Solliciteren

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Lancom op zoek naar versterking!

Lancom is een toonaangevend bedrijf dat trots is op haar lange relaties met bijzondere klanten en het enthousiaste team van medewerkers dat dagelijks streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening. Sinds 1995 ontzorgen wij onze klanten op ICT-gebied en werken we vanuit Rotterdam met passie aan klanttevredenheid. Ons team bestaat uit gedreven professionals die samenwerken om het beste resultaat te behalen. Bij Lancom geloven we in de kracht van samenwerking en innovatie voor een toekomstgerichte aanpak.

Functieomschrijving:

Als 3e lijns Supportmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het oplossen van de complexere technische vraagstukken die niet door de 1e en 2e lijn kunnen worden opgelost. Je bent de specialist die diepgaande technische kennis heeft van de systemen en applicaties die wij ondersteunen. Je biedt hoogwaardige support, zowel op afstand als on-site , en werkt nauw samen met andere tams om de continuïteit van de systemen te waarborgen.

Wat ga je doen?

  • Het verlenen van 3e lijns technische support van complexe IT-problemen.
  • Oplossen van diepgaande technische vraagstukken, zowel voor interne medewerkers als voor klanten.
  • Samenwerken met de 1e en 2e lijn kennis en ervaringen te delen en problemen effectief op te lossen.
  • Documenteren van technische oplossingen en het geven van ondersteuning aan collega’s.
  • Het adviseren begeleiden van klanten over technische vraagstukken.

Het profiel dat wij zoeken:

  • Een afgeronde HBO of WO- opleiding in de richting van ICT of vergelijkbaar.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een 3e lijns supportrol of vergelijkbare technische functie.
  • Diepgaande kennis van netwerk- en serverinfrastructuren, cloudoplossingen, en IT-Beveiliging.
  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en een analytische blik.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een klantgerichte instelling en het vermogen om technische informatie duidelijk over te brengen aan niet-technische gebruikers.

Wat bieden wij?

Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf. Je ontvangt een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. We bieden volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, zowel binnen je functie als binnen het bedrijf. Je komt terecht in een enthousiast en gezellig team, waar samenwerking de sleutel tot succes is.

Soort dienstverband: Fulltime

Werkschema:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Head of Recruitment

Aymen Boutahri

Head of Recruitment

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx