Commercieel medewerker binnendienst

Ben jij de Commercieel medewerker die wij zoeken?

0-2 jaar
3+ jaar
Fulltime
Helden Van Nu
Hoofddorp
ICT
Klantcontact
Noord-Holland
Sales

Als Commercieel Medewerker Binnendienst bij Helden van Nu ben je een belangrijke schakel in ons team. Je ondersteund onze verkoopafdeling door het beheren van klantrelaties, het opvolgen van leads en het verzorgen van uitstekende klantenservice. Je hebt oog voor detail en weet met jou communicatieve vaardigheden zowel bestaande als potentiële klanten te overtuigen van de waarde van onze diensten.

Solliciteren

Hoe ziet jouw werk eruit?

Als Commercieel Medewerker Binnendienst bij Helden van Nu ben je een belangrijke schakel in ons team. Je ondersteund onze verkoopafdeling door het beheren van klantrelaties, het opvolgen van leads en het verzorgen van uitstekende klantenservice. Je hebt oog voor detail en weet met jou communicatieve vaardigheden zowel bestaande als potentiële klanten te overtuigen van de waarde van onze diensten.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je beantwoordt vragen van klanten over onze producten en diensten. Dit kan variëren van eenvoudige productinformatie tot gedetailleerde uitleg over technische specificaties en servicevoorwaarden.
  • Je staat klanten te woord die vragen hebben over hun facturen. Dit omvat het verduidelijken van factuurdetails, het oplossen van eventuele fouten en het assisteren bij betalingsproblemen
  • Je stelt nauwkeurige en aantrekkelijke offertes op die aansluiten bij de behoeften en verwachtingen van de klant. Dit vereist een goed begrip van onze producten en diensten. Ook zorg je ervoor dat deze op tijdig en correct worden verzonden.

Wat verwachten wij?

  • Klantgerichtheid; je hebt een passie voor klantenservice en streeft ernaar om elke klant een positieve ervaring te bieden.
  • Commercieel inzicht; je hebt een scherp oog voor verkoopkansen en weet deze effectief te benutten.
  • Communicatieve vaardigheden; je bent sterk in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie en kunt complexe informatie helder en overtuigend overbrengen.

Daarnaast bezit jij over:

  • 0-3 jaar relevante werkervaring
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding, gecombineerd met een sterke teamgeest.
  • Uitmuntende beheerding van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Dit bieden wij

  • Prestatiegerichte bonusregelingen op basis van upsellingresultaten.
  • Uitgebreide mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en training.
  • Stimulerende werkomgeving met regelmatige bedrijfsuitjes en teamactiviteiten.
  • Dagelijks verzorgde lunch op kantoor.
  • 25 vakantiedagen per jaar.

Soort dienstverband: Fulltime

Salaris: €2.400,00 – €3.000,00 per maand

Aanvullende vergoedingen:

  • Bonusregeling
  • Vakantiegeld

Arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding

Werkschema:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31625091763
Algemeen Directeur

Thomas de Groot

Algemeen Directeur

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx