Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Infopact op zoek naar versterking!
Over Infopact
Infopact is al meer dan 25 jaar trotse leverancier van de slimste netwerkoplossingen en beste zakelijke verbindingen. Vanuit ons mooie kantoor op de Westblaak in Rotterdam werken wij samen met ICT-Partners door heel Nederland. Wij maken complexe zaken eenvoudig zodat ondernemers zich volledig kunnen focussen op hun bedrijf. En daar zijn wij trots op! Wij helpen onze klanten aan Netwerkoplossingen, zodat zij hun communicatienetwerk naar een hoger plan tillen. Zo kunnen onze klanten vrij ondernemen en méér uit hun zaak halen. Infopact onderscheidt zich door persoonlijke aandacht en service.
Functieomschrijving
In ons team beantwoord je de vragen van onze klanten deskundig en vriendelijk, zowel telefonisch als per e-mail. Jij bent het aanspreekpunt voor tweedelijns problemen en/of storingen en je biedt ondersteuning aan de eerstelijns helpdesk. Je kunt goed prioriteiten stellen, zodat problemen op de juiste manier afgehandeld worden. Tot je werk behoort onder andere ook het signaleren van mogelijke verbeterpunten in processen en procedures en het installeren, opleveren, beheren, up-to-date houden en proactief monitoren van Netwerken/Netwerkapparatuur, ook binnen een stand-by dienst. Naast het communiceren en aansturen van interne afdelingen, heb je ook direct contact met de klant. Hierbij is het belangrijk dat je van jouw technische expertise ook een begrijpelijk verhaal kan maken naar de klant.
- Je bent er verantwoordelijk voor dat de klantstoring tijdig wordt opgepakt, geanalyseerd en opgelost.
- Je bent de regisseur van de oplossing: Je vertaalt de storing naar de oorzaak en vervolgens naar concrete acties en afspraken. Je bepaalt de volgorde van uit te voeren werkzaamheden en draagt zorg voor de uitvoering hiervan.
- Je waarborgt een tijdige, begrijpelijke en informatieve terugkoppeling naar de aansturende partij en waar nodig eenzelfde terugkoppeling naar de klant.
Wie ben jij?
Om in deze rol succesvol te zijn, zoeken we iemand die minimaal twee jaar werkervaring heeft in een gelijkwaardige rol binnen Netwerken en/of Servicedesk werkzaamheden. Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en bent in het bezit van rijbewijs B.
Daarnaast vinden we het belangrijk dat je iemand bent die:
- een enthousiaste instelling heeft
- zaken goed opvolgt en snel en accuraat ‘handelt’
- een vriendelijke attitude heeft, maar ook wanneer nodig durft te zeggen waar het op staat
- over een gezonde dosis humor beschikt
- prettig, maar ook zakelijk communiceert
- flexibel kan zijn en tijdig kan improviseren zodat de klant ‘echt’ geholpen wordt
Dit bieden wij
Infopact biedt een prettige werksfeer met jonge ambitieuze mensen die dag en nacht passie hebben voor Networking. De balans werk-privé vinden we belangrijk en je krijgt dan ook de ruimte om je persoonlijk te ontwikkelen. Tevens krijg je een mooi
vast salaris en bijbehorende marktconform secundaire arbeidsvoorwaarden.
Wat vragen wij?
- Je bent analytisch sterk & oplossingsgericht ingesteld
- Aantoonbare affiniteit of ervaring met ICT
- Veel technische kennis, maar weet met jou communicatieve vaardigheden ook de vertaalslag voor de klant te maken
- Je bent stressbestendig en kan flexibel anticiperen op piekmomenten
Soort dienstverband: Fulltime
Salaris: € 3.000,00 – € 4.000,00 per maand
Rooster:
- Dagdienst
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Mogelijkheid tot promotie
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Werklocatie: Fysiek
Aymen Boutahri
Head of Recruitment