Financieel administratief medewerker

Ben jij de Financieel administratief medewerker die wij zoeken?

0-2 jaar
3+ jaar
Administratief
Finance
Fulltime
Gelderland
Klantcontact
Solipsis

Als financieel administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van een correcte financiële administratie, waarbij je zowel debiteurenbeheer uitvoert als facturatiewerkzaamheden. Je verwerkt bankmutaties, bewaakt de debiteuren (herinneringen, telefonische aanmaningen, incassozaken), je zorgt voor een correcte facturatie en voert overige boekhoudkundige werkzaamheden uit.

Solliciteren

Over Solipsis

Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren. Op het moment zijn we voor ons dochterbedrijf Solipsis op zoek naar versterking!

Wij van Solipsis zijn een team van circa 25 innovatieve, gedreven en creatieve IT-professionals. Wij zijn dé partner in de digitale transformatie bij onze klanten. Daarbij werken we ‘Microsoft first’, Solipsis is Microsoft Gold Certified Partner. Met onze passie voor techniek, mensgericht projectmanagement en uitmuntende service, zijn we in staat om de digitale transformatie bij onze klanten geruisloos en met de juiste beleving te realiseren.

Wij ontwerpen, realiseren en beheren IT-infrastructuren en bedrijfsapplicaties voor het MKB (10-300 werkplekken). De gebruiker staat daarbij altijd op de eerste plaats, daarom besteden we veel aandacht aan adoptie en trainingen.

Hoe ziet jouw werk eruit?

Als financieel administratief medewerker ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van een correcte financiële administratie, waarbij je zowel debiteurenbeheer uitvoert als facturatiewerkzaamheden. Je verwerkt bankmutaties, bewaakt de debiteuren (herinneringen, telefonische aanmaningen, incassozaken), je zorgt voor een correcte facturatie en voert overige boekhoudkundige werkzaamheden uit.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent nauwkeurig en kunt gefocust werken zonder afgeleid te worden.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • Je bezit over goede communicatieve vaardigheden.

Als financieel administratief medewerker ben je communicatief sterk en een prettige gesprekspartner voor onze klanten. Je bent leergierig, neemt graag initiatief en hebt oog voor details. Daarnaast kun je goed omgaan met verschillende soorten mensen en ben je goed in het opbouwen en onderhouden van relaties.

Dit bieden wij

Jouw inzet belonen we graag! Daarom kun je rekenen op:

  • Je verdient minimaal €2500,- en maximaal €3500,- bruto per maand bij een fulltime (40 uur) werkweek.
  • 30 vakantiedagen per jaar op fulltime basis.
  • Een reiskostenvergoeding afhankelijk van je woon-werk afstand.
  • Een werksfeer die gekenmerkt wordt als informeel en met korte lijnen

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsopleiding
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Extra vakantiedagen
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Vrijdagmiddagborrel

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Overuren uitbetaald
  • Vakantiegeld

Werklocatie: Fysiek

Vragen?
Bel of mail gerust.

+31 6 25091763
Service Level Manager

Anne Schnitker

Service Level Manager

Onze sollicitatieprocedure

1. Solliciteren

Zet je beste beentje voor.

2. Contact

Tijd voor een belletje.

3. Kennismaking

Even voorstellen

4. Tweede gesprek

Is er een match?

5. Contract

Welkom bij Techone!

Deel deze vacature

Solliciteer direct

Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx