Techone bestaat uit een groep communicatie-, managed IT- en
beveiligingsondernemingen die bij elkaar passen, gepassioneerd zijn over wat we doen
en actief samenwerken om de beste klantenervaring te kunnen realiseren.
Functieprofiel:
Voor een professionele en groeiende organisatie zijn wij op zoek naar een ervaren Senior Financieel Administratief medewerker. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheer van de financiële administratie en draag je bij aan het verbeteren van administratieve processen. We zoeken een resultaatgerichte en analytische collega met uitgebreide ervaring op het gebied van financiële administratie en procesoptimalisatie.
Verder zullen jou werkzaamheden zijn:
- Beheren van de BTW-aangiften en andere fiscale aangiften.
- Opstellen van periodieke rapportages en maandafsluitingen.
- Coördineren van de jaarrekening en ondersteuning bieden bij de audit.
- Bewaken van cashflow en het uitvoeren van betalingen.
- Begeleiden en coachen van junior financiële medewerkers.
- Meedenken over procesverbeteringen en het optimaliseren van administratieve workflows.
Wat vragen wij?
- Je hebt een HBO opleiding afgerond in Finance (Bijv. Bedrijfseconomie, Accountancy of vergelijkbaar).
- je minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen financiële administratie. Hierin heb je gebruik gemaakt van boekhoudsoftware.
- Je bent analytisch sterk, nauwkeurig en kunt goed werken onder tijdsdruk.
Wat bieden wij?
Wij bieden een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden, waar je de ruimte krijgt om je expertise verder te ontwikkelen. In deze rol kun je rekenen op een marktconform salaris, aangevuld met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en 25 vakantiedagen per jaar.
Bij ons krijg je volop kansen voor persoonlijke en professionele groei. We bieden diverse opleidingsmogelijkheden, zodat je je verder kunt specialiseren en doorgroeien binnen de organisatie. Je komt te werken in een dynamisch en collegiaal team, waar samenwerking en open communicatie centraal staan. Kortom, een werkomgeving waarin je jezelf kunt zijn en volop kansen hebt om je verder te ontwikkelen.
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Reiskostenvergoeding
Soort dienstverband: Fulltime
Werklocatie: Fysiek
Werkschema:
- Dagdienst
- ma-vr
Wil jij je financiële kennis en ervaring inzetten binnen een vooruitstrevende organisatie? Wacht dan niet langer en stuur je sollicitatie naar ons op. Wij kijken uit naar jouw bijdrage aan ons team!

Aymen Boutahri
Head of Recruitment